Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε το σεμινάριο «Πετρελαιοκίνησης» για τους Τεχνίτες-Επισκευαστές της Ένωσης πτυχιούχων επισκευαστών οχημάτων Ν. Σερρών σχετικά με τις Νέες Τεχνολογίες των Πετρελαιοκίνητων οχημάτων στην όμορφη πόλη των Σερρών. Το σεμινάριο παρακολούθησαν 70 και πλέον μηχανικοί, το Σάββατο 01/12/2017 στην αίθουσα εκδηλώσεων του φιλόξενου Σερραϊκού ξενοδοχείου SIRIS που είχε οργανώσει το ΔΣ της Ένωσης επισκευαστών Σερρών για τα μέλη της και υλοποιήθηκε από το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ με την συμμετοχή και της εταιρείας ATLGroup

Το σεμινάριο παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι επισκευαστές από όλο το νομό (έναν από τους μεγαλύτερους σε γεωγραφική έκταση σε όλη την Ελλάδα) οι οποίοι είχαν την ευκαιρία, να ακούσουν και να δουν τι γίνεται σχετικά με τις νέες τεχνολογίες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, για τις οποίες θα πρέπει να έχουν γνώση και εξοπλισμό ώστε να υποδεχτούν για συντήρηση αξιοπρεπώς τα αυτοκίνητα των πελατών τους.

Το σεμινάριο ξεκίνησε με ένα χαιρετισμό από τον πρόεδρο Ανδρέα Μπαρακλή και μέρος από την ομιλία του μπορείτε να ακούσετε σε σχετικό βίντεο.

 

H έκπληξη της βραδιάς ήρθε από τον ίδιο τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας ΕΟΒΕΑΜΜ Αθανάσιο Νικολόπουλο ο οποίος παρά την επιφορτισμένη κατάσταση με τον επιμελητηριακό αγώνα που διεξήγαγε στις πρόσφατες εκλογές στην πόλη της Θεσσαλονίκης ήρθε εκεί και μας τίμησε όλους με την παρουσία του. Ο Κος Νικολόπουλος αναφέρθηκε σε πολλά πράγματα που έχουν σχέση με την επιμόρφωση καθώς και τους στενούς δεσμούς με το ΔΣ της Ένωσης επισκευαστών Σερρών. Εξάλλου αξίζει να ειπωθεί δημόσια με την ευκαιρία ότι ήταν αυτός που μας συνόδεψε στην πρώτη μας αναγνωριστική επαφή πριν ενάμισι χρόνο με το ΔΣ και έτσι ξεκίνησε οργανωτικά η 5η ημερίδα Επιχειρηματικότητας. Ειδική αναφορά έκανε και για το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ και τους έμπειρους εκπαιδευτές του και τον ευχαριστούμε για τα καλά του λόγια ενώ για άλλη μια φορά η Ομοσπονδία ήταν αρωγός στο τεχνικό αυτό σεμινάριο!

Εκτός των άλλων τους προβληματισμούς και τις συνέπειες σχετικά με την αφαίρεση του φίλτρου σωματιδίων DPF ανέλυσαν και σχολίασαν οι εισηγητές του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ, ιδιαίτερα μάλιστα μετά και τη επισήμανση του ΥΜΕ προς τα ΙΚΤΕΟ για τον σχολαστικό έλεγχο των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σχετικά με το θέμα αυτό.

Οι συνέπειες από τα NOx και τα σωματίδια 2.5 PM μαζί με τους άλλους ρύπους κατατάσσουν την Αθήνα ( με ποσοστό 65%) σαν την δεύτερη πρωτεύουσα σε μόλυνση στην Ευρώπη με ότι αυτό συνεπάγεται τόσο για το περιβάλλον όσο και για την υγεία μας.

Σήμερα το σύστημα εξαγωγής και αντιρρύπανσης των πετρελαιοκινητήρων, όπως τονίστηκε ιδιαίτερα στο σεμινάριο “αποτελεί ένα μικρό χημικό εργαστήριο” το οποίο χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή κατά την διάρκεια των εργασιών επισκευής και συντήρησης.

Δεν είναι λίγα τα γεγονότα που έχουν αναφερθεί από τεχνίτες οι οποίοι εκφράζουν την δυσκολία χειρισμού, έλεγχου και διάγνωσης βλαβών των νέων τεχνολογιών.

Όλα τα νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα για να είναι φιλικά προς το περιβάλλον είναι εφοδιασμένα με σημαντικές τεχνολογίες αντιρρύπανσης με κύριο χαρακτηριστικό τα φίλτρα αιθάλης ή αλλιώς γνωστά και σαν DPF (Diesel Particulate Filter). Το σύστημα εξαγωγής των καυσαερίων στα σημερινά σύγχρονα αυτοκίνητα αποτελεί ένα εργαστήριο χημικών αντιδράσεων υψηλής τεχνολογίας, ειδικά μάλιστα για τα αυτοκίνητα κλάσης EURO 6 τα οποία είναι εξοπλισμένα με επιπλέον συστήματα συγκράτησης των NOx, για τα οποίο θα πρέπει όλοι,  τεχνίτες και οδηγοί, να είναι ενημερωμένοι σε ανάλογο βαθμό, ώστε τα πλεονεκτήματα της οικονομίας και της φιλικότητας στο περιβάλλον των πετρελαιοκινητήρων να είναι εφικτά.