Συχνές ερωτήσεις

Δείτε τις απαντήσεις για οτιδήποτε μπορεί να έχεις απορία και αφορά τεχνικές λεπτομέρειες ή τις υπηρεσίες που παρέχουμε.

Συχνές ερωτήσεις για όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες

Είναι νόμιμη η αφαίρεση του φίλτρου;

Όχι , η αφαίρεση του φίλτρου είναι μια παράνομη πράξη η οποία θα σας επιφέρει σημαντικά προβλήματα με την δικαιοσύνη και όχι μόνο στην περίπτωση που διαπιστωθεί.

Η αφαίρεση του φίλτρου συνιστά παράνομη μετατροπή του οχήματος σε κατηγορία τουλάχιστον euro 3, με αποτέλεσμα να συνιστά αδύνατη την κυκλοφορία του εντός των μεγαλουπόλεων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Περαιτέρω η κυκλοφορία οχήματος με εξωτερικά κατ’ επίφαση γνωρίσματα νεότερης τεχνολογίας (Euro 5 και επόμενα), στην ουσία με την αφαίρεση εργοστασιακών εξαρτημάτων έχει εκπομπές οχήματος παλαιότερης τεχνολογίας συνιστά σε οποιονδήποτε έλεγχο αυτό αποκρυβεί το αδίκημα της απάτης (386 ΠΚ) και της κοινώς επικίνδυνης βλάβης (273 ΠΚ «.. Όποιος, εκτός από τις περιπτώσεις των άρθρων 264, 268 και 270, προξενεί με πρόθεση βλάβη σε πράγμα δικό του ή ξένο, κινητό ή ακίνητο τιμωρείται:

  1. με Φυλάκιση, αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κοινός κίνδυνος σε ξένα πράγματα
  2. με Φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών, αν μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο
  3. με Κάθειρξη αν στην περίπτωση β` επήλθε θάνατος.), εφόσον από πλήθος μελετών τεκμηριώνεται η επικινδυνότητα των εκπεμπόμενων σωματιδίων για την ζωή του ανθρώπου, κυρίως στα αστικά κέντρα.

Έχει επιπτώσεις για την υγεία μου η αφαίρεση του φίλτρου DPF από το όχημα μου;

Και βέβαια έχει . Υπάρχουν εκατοντάδες μελέτες παγκοσμίως που το επιβεβαιώνουν. Πολλές καθημερινές ασθένειες , αλλά και πολύ σοβαρές θανατηφόρες είναι αποδεδειγμένο ότι οφείλονται στην ατμοσφαιρική ρύπανση και ιδιαίτερα αυτή που παράγουν τα οχήματα.

Χαρακτηριστική είναι η παρακάτω μελέτη:
“…..Στην Ευρώπη η Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Υπηρεσία υπολογίζει τους πρόωρους θανάτους λόγω του μολυσμένου αέρα σε 430.000 χιλιάδες το χρόνο…..

Η διευθύντρια Περιβαλλοντικής Επιδημιολογίας στο ινστιτούτο Περιβαλλοντικής Ιατρικής στην Πανεπιστημιακή Κλινική του Ντίσελντορφ Μπάρμπαρα Χόφμαν εξηγεί στο μικρόφωνο της DW: «Γνωρίζουμε από πλήθος έρευνες με τη συμμετοχή αρκετών χιλιάδων ατόμων ότι τα μικροσωματίδια και η αιθάλη που εκπέμπουν οι κινητήρες ντίζελ έχουν επιπτώσεις στην υγεία. Σε αυτές ανήκουν εμφράγματα, εγκεφαλικά, ασθένειες των πνευμόνων, διαβήτης και παιδικό άσθμα. Οι επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία έχουν αποδειχθεί. Μπορούμε μάλιστα να ισχυριστούμε με ακρίβεια ότι ανά μικρογραμμάριο ρύπων διαπιστώνεται αύξηση συγκεκριμένων ασθενειών

Με ειδικούς καταλύτες είναι εφικτή μια μείωση των ρύπων

Σε μετρήσεις που έκανε η υπηρεσία Γερμανική Περιβαλλοντική Βοήθεια DUH με οχήματα Mercedes και Audi αποδείχθηκε ότι οι ρύποι περιορίστηκαν κάτω από το όριο που προβλέπεται για τους κινητήρες προδιαγραφών Euro 6.”

Διαφημίζουν όμως πολλοί στο διαδίκτυο είτε ευθαρσώς, είτε με τρόπο που εννοούν ότι αφαιρούν οριστικά το φίλτρο dpf και το διαγράφουν από την ECU του κινητήρα. Αυτοί λειτουργούν παράνομα όταν αφαιρούν το φίλτρο;

Και φυσικά κάνουν μια παράνομη πράξη η οποία τιμωρείται και πολλοί από αυτούς το γνωρίζουν. Αν σας είπαν κάτι άλλο, προτού ξεκινήσουν την εργασία τους, ζητήστε κατά την ολοκλήρωση των εργασιών τους, να σας εκδώσουν τιμολόγιο στο οποίο να περιγράφουν ότι το χρηματικό ποσό που θα τους καταβάλλεται, θα αφορά εργασία για την οριστική αφαίρεση και διαγραφή του φίλτρου DPF από τον κινητήρα σας και θα δείτε ποια θα είναι η αντίδραση τους.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες όμως πως θα διαπιστώσουν ότι το αφαίρεσα;

Πραγματικά μέχρι τώρα υπήρχε μια ελαστικότητα και για αυτό τον λόγο , όντως πολύ έμπαιναν στον πειρασμό να αφαιρέσουν παράνομα το φίλτρο dpf .

Το πρόβλημα όμως έγινε πολύ μεγάλο και η ατμοσφαιρική ρύπανση στις μεγαλουπόλεις της Ελλάδας , αντί να μειώνεται αυξάνεται παρά πως έχει αλλαχθεί σε σημαντικό βαθμό ο στόλος των οχημάτων με καινούργια νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας .

Έτσι οι αρμόδιες υπηρεσίες ήδη κάνουν σημαντικές ενέργειες έτσι ώστε να σταματήσει αυτό το φαινόμενο , το οποίο θέτει σε κίνδυνο την υγεία όλων μας.

Χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε στην παρακάτω επιστολή προϊστάμενου του Υπουργείου και αρμόδιου για τον έλεγχο των ΚΤΕΟ στην Ελλάδα και περιγράφει διάφορες κινήσεις που κάνει το υπουργείο προς αυτήν την κατεύθυνση.

Δείτε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείο ΕΔΩ

Μπορούν να καθαριστούν όλα τα φίλτρα ή μετά από κάποια χιλιόμετρα πρέπει να πεταχτούν;

Και φυσικά μπορούν. Όσο βρώμικο και αν είναι εφόσον δεν είναι κατεστραμμένο το στέλεχος του, μπορούμε να το επαναφέρουμε κατά 98% περίπου.

Υπάρχει εγγύηση για την εργασία σας;

Σας δίνουμε ένα χρόνο γραπτή εγγύηση ή απεριόριστα χιλιόμετρα μέσα στον χρόνο.

Σε περίπτωση που το φίλτρο που θα σας στείλω είναι κατεστραμμένο εσωτερικά;

Σε αυτήν την περίπτωση έχουμε την δυνατότητα να σας αντικαταστήσουμε το εσωτερικό του με ένα καινούργιο after market ή να βρούμε ένα μεταχειρισμένο και αφού το ελέγξουμε και αν χρειαστεί να το καθαρίσουμε να σας το στείλουμε για τοποθέτηση στον κινητήρα σας.

Μπορώ να έρθω στον χώρο σας για να το αφαιρέσετε , να το καθαρίσετε και να το ξανατοποθετήσετε στο όχημα μου;

Όχι, αυτή είναι δουλειά του συνεργείου αυτοκινήτων ή φορτηγών. Εμείς είμαστε μια μονάδα που κάνουμε μόνο την εργασία καθαρισμού ή αντικατάστασης του εξαρτήματος στην περίπτωση που είναι σπασμένο.

Διεύθυνση

14° χλμ. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, Τ.Κ. 57001, Ελλάδα

Επικοινωνία

+30 2310 610 023 // +30 6973 355050
info@atlgroup.gr